Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с двигателя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с двигателя.

    Вчера на прибиране от Варна към Търговище реших на хубавия участък от магистралата до Шумен да я понастъпя да видим какво може. Та на скорост от около 195 км се чу нещо като гръм (спукване на нещо) от двигателя, които веднага изгасна и от ауспуха започна да излиза много пушек (бял). Спрях в аварийната лента и отворих капака да видя за какво става въпрос. Общо взето имаше малко разпръскано масло в дясната част на двигателя, където има 4-5 тръбички и тази по-голямата която е за въздуха. В задната част на колата беше изпръскало доста масло или нафта по багажника. След 10 мин пробвах да я запаля като се звука от двигателя беше подобен на липса на ток в акумулатора т.е се мъчеше, но в крайна сметка успя да запали и след около 10 секунди се чуха някакви звуци от двигателя все едно едното от буталата искаше да излети през капака и веднага я изгасих. От там на буксир и сега си почива пред блока.

    Та ако някой има представа за какво става въпрос и къде евентуално мога да оправя проблема в Търговище или района да помага!

    Благодаря предварително!

  • #2
    Нивото на маслото и антифриза как са. Ако ги няма имаш пробойна и нещата на са хич добре. При мен след твоите симптоми но на около 120 км. имах скъсана биела и след около месец нова кола.

    Поздрави
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщение
      Нивото на маслото и антифриза как са. Ако ги няма имаш пробойна и нещата на са хич добре. При мен след твоите симптоми но на около 120 км. имах скъсана биела и след около месец нова кола.

      Поздрави
      Ами вчера не можех да замеря правилно маслото, защото ми беше загрял още двигателя. Сега ще погледна пак и направо ще я карам към 1 сервиз да видим от там какво ще ми кажат...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Deyan Dimitrov Покажи съобщение
        Ами вчера не можех да замеря правилно маслото, защото ми беше загрял още двигателя. Сега ще погледна пак и направо ще я карам към 1 сервиз да видим от там какво ще ми кажат...
        При така поставените факти ако се размине само с избила гарнитура ще е направо супер!
        Нее зле да се пише и какъв е двигателя все пак, няма да навреди.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          При така поставените факти ако се размине само с избила гарнитура ще е направо супер!
          Нее зле да се пише и какъв е двигателя все пак, няма да навреди.
          1.9JTD с турбо от GT и чип е двигателя

          иначе работата май е доста сериозна. Доколкото разбрах турбото ми е вкарало масло в 1я цилиндър и от там всичко става мазало... Какви точно са другите щети освен гръмналата турбина ще разбера малко по-късно.

          А тъкмно започнах да се кефя на дизелите ..

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 11:02.

            Comment


            • #7
              Описаното навежда на мисълта за основен ремонт или друг двигател. Провери направо за двигател от някоя катастрофирала кола.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                ...
                Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 11:02.

                Comment


                • #9
                  Напишете на колегата къде в Търговище да отворят колата, то се е видяло, че е мазало. Важното е да я види някой който разбира.
                  Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                  Comment


                  • #10
                    ...
                    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 11:02.

                    Comment


                    • #11
                      Надявам се поне турбото да става за рециклиране иначе относно щетите по двигателя все още чакам да ми кажат за какво иде реч и да му мисля от там нататък как ще стават работите, но при всички положения ми се къса сърцето и довечера ще се правя на щайга.

                      Comment


                      • #12
                        ...
                        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 11:03.

                        Comment


                        • #13
                          От 3 години посещавам този форум и това е първата тема за развалил се ЖТД двигател. : ) Случая изглежда доста интересен, дръж ни в течение адашче . Сподели малко повече за състоянието на турбината в миналото и как е преправян софтуера. Въобще какви са намесите по колата. Поздрави.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
                            От 3 години посещавам този форум и това е първата тема за развалил се ЖТД двигател. : ) Случая изглежда доста интересен, дръж ни в течение адашче . Сподели малко повече за състоянието на турбината в миналото и как е преправян софтуера. Въобще какви са намесите по колата. Поздрави.
                            Амии адаш какво да ти кажа.. колата я взех така с модовете по нея. Иначе наскоро спуках маркуча за въздуха към турбото, но го смених. Като правих диагностика на двигателя ми казаха, че е на 200000+ км (не помня колко беше точно), а турбото ми надуваше на към 1.5 бара с капацитет за 1.7-8. Проблема беше че генерацията на турбото ми беше запецла и не се движеше. Мислих си да поспестя малко пари лятото и да я оправям вече + по-добър чип, но явно колата не искаше да изчака до тогава. Не знам дали това може да е причинило този проблем.
                            Ще ви държа в течение за крайните щети и сметката по оправянето им.

                            Поздрави!

                            Comment


                            • #15
                              Всъщност мотора е дал фира в следствие на турбото, ако правилно разсъждавам, което пак доказва теорията, че JTD е изключително кораво копеле...

                              Преди да кажа другото, което имам (тъйкато сетъпа ми е ясен) искам да те попитам имал ли си манометър, промяна по турбо пътищата, сменен МАП сензор, както и дюзи + помпа?

                              Comment

                              Working...
                              X